S A H A B A T

Tumpang Lalu . ^__^!

Assalamualaikum...

Alhamdulillah.. Allahuakhbar.. <3

PERHATIAN ! ini bukan NURUL AIN RIZAM.. harap maklum... aku hanya kawan dia yang di amanahkan untuk menyampaikan PESANAN... beliau ketika ini ada masalah yang tak mampu untuk membantu beliau dalam proses menge'post' dalam entry kali ini.. <-- oke.. dah pening.  =,=''

Pertama sekali.... suka cita dimaklumkan... aku bukan si ain cantik yang menaip.. oke.. pertama-tamanya, CIK AIN kirim salam rindu buat semua..  


Mungkin beginilah perasaan beliau saat nie.. ataupun mungkin terngah berbahagia... wallahua'lam. sebagai kawan.. aku hanya melaksanakan amanah yang di tanggung dan jawabkan atas aku sahaja, sekiranya ada apa-apa.. boleh hubungi CIK AIN sendiri... ^__^

KATA-KATA DARI CIK AIN. <--- sungguh nim!

  •  Ain minta maaf kepada semua yang buat GA dan yang ain salah seorang sponsor.. (sebab apa, aku pun tak tahu. jujur nie.)
  •  Ain dah deaktif FACEBOOK.. mohon maaf sangat kepada semua... maaf.. maaf.. maaf... maaf... itu sahaja ain mampu cakap. <---- ( lagi tak tahu sebab apa, aku sampaikan je. ) =.=''

  •  jadi... di sebabkan ain dah deaktif  FB,... silalah @ marilah @ jomlah @ apa-apalah contact ain... melalui e-mel ( Sesuci_permata@yahoo.com)... tolong ye?? guna e-mel yang ini... ^__^

Yang benar lagi sohih dari aku... <--- kawan CIK AIN RIZAM... alhamdulillah.. amanah ini.. dah sampaikan... so,, kalau sape-sape rasa macam aku tipu atau melalut... sila hubungi CIK AIN sendiri ye? bukan rekaan... atau mainan.. ini benar dan sungguh ! hubungi dia punya yahoo... dan lastly... minta maaf kalau kasar,.. ye?? yang baik dari Allah.. dan yang buruk lagi hina dari aku... insan lemah nie.. 

So... CIK AIN dah rasa tenang agaknya,,, semoga Allah redha atas kita semua... assalamualaikum.

7 comments:

Asyiqin Haulisah said...

mana cik ain nya?

Atiqah Nxjihah said...

Cik Ain pegi mana ??? --'

Scha Nazri said...

alahh. kenapaaa? :(

ZULHILMI TEMPOYAK said...

hmmm.. ad la miss jugak.. ;p

Potia Casadelarossa said...

im gonna be missing u.. please! i wish u were here...
http://www.youtube.com/embed/hH63dkeSWR8

Qaseh Dalia said...

hope u will take care of urself dear

shar90 said...

eh kawan dia, dia mane pegi!! haaaha xD

SHout



All right reserved by me @ Copyright protected Blog Rahsia Pelangi Edited by Caersasuke